Vytváříme prémiový obsah pro mateřský web BMW a zajišťujeme kompletní podporu dealerské sítě – od správy webů po design a produkci prodejních materiálů, které posilují identitu značky BMW a podporují prodeje.
Díky naší transformaci prodejů prémiových motocyklů do online prostředí a promyšlené strategii.
Kompletní modernizací značky a tónu komunikace. Nastavením celkové marketingové a prodejní strategie.
Vhodným zkombinování B2C a B2B strategie, nastavením interních prodejních procesů a kombinací klasického a online marketingu.
Tvorbou exkluzivního webu a unikátních online / offline materiálů jako efektivních nástrojů k pronájmu volných prostor v CityTower: ikonické kancelářské budovy s nejvyšším office patrem v Praze!
Využitím potenciálu unikátního produktu a rychlým nastartováním prodejů. Naplněním realizačních kapacit společnosti díky promyšlenému webu, propojenému se všemi online kanály, a výkonnostním kampaním.
Zmapováním kategorie malých pivovarů, nastavením specifické strategie, jasně se vymezující vůči konkurenci. Kompletní tvorbou nového a výrazného pivního brandu od loga, podtácku až po web a zákaznickou cestu. Zajištěním návštěvnosti pivovaru až po následný prodej na celorepublikové úrovni.
Vytvořením jedinečné identity a tváře značky, ikonických maskotů Bro & Coli, kompletní strategií, vizuálně atraktivním webem a cílenými PPC kampaněmi v několika jazycích.
Komplexním rebrandingem na špičkovou úroveň, modernizací všech propagačních materiálů od letáčku po web, správným nastavením soc. sítí, optimalizací PPC kampaní, začleněním pravidelným emailingů a promyšlenými online kampaněmi s pravidelným přísunem leadů.
Díky tvorbě moderní značky, novému webu a komplexnímu nastavení online prodejních kanálů - jejich vzájemným propojením jsme vytvořili systém automatizovaného online obchodníka, který klientovi doručuje relevantní zákazníky přímo do jeho emailu.
Kompletní změnou tváře a způsobu komunikace, stimulací poptávky, zatraktivněním způsobu prezentace ve všech online i offline kanálech.
Celkovou modernizací značky na světovou úroveň a transformací prodejů do onlinu.
Komplexní strategická podpora a komunikační řešení k efektivní prezentaci aktiv investičního fondu REICO - Erste Asset Manangement s hodnotou 40 mld Kč. Díky naší práci fond efektivně prezentuje své portfolio prestižních nemovitostí ve střední Evropě a odpovídající formou oslovuje nájemce i investory.
Facelift značky, nový web a cílená komunikace vdechly Proximu novou energii. Zajistily plnou obsazenost budovy a pozici v popředí zájmu atraktivních nájemců/firem.
Analýzou, definicí projektu a vystavěním „královského“ příběhu, který odráží charakter lokality i ambice projektu. Vizuálním stylem a webem, které zdůrazňují jeho exkluzivitu. Komunikací, která cíleně oslovuje definované publikum.
Služba, která nemá konkurenci, si žádala unikátní řešení. Strategii, silný brand, prémiový web včetně video obsahu. Výsledek? Nová kategorie luxusu v prémiové přepravě. A tvář, která podtrhuje i povyšuje úroveň služby samotné.